moooorning!

god morgon, eller ja, god dag? Hoppas ni sovit gott, det har jag! Sov i brorsans säng, som är ganska så enormt bred. Vaknade mitt i natten och märkte att jag låg på bredden i stället för på längden i sängen! sjukt konstigt, jag brukar bara ligga still när jag sover typ, så jag blev lite chockad :)

Idag ska Lollsan komma hit! Ska bli jätteroligt att ääääntligen få vara med henne efter ett långt sommaruppehåll ;o Vi har inte träffats sen slutet av juni så vi har så sjukt mycket att snacka om! Vi ska äta tacos här hemma, sen åker vi nog hem till henne ikväll och sover där :) ååååh va härligt det ska bli

jag skriver senare! pussar





väldigt väldigt länge sedan! hahaha gud va kul vi hade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0