sångensemble :(

hejhejhej! Jag sitter här själv i datahörnet på musikettan och bara chillar, jag får nämligen inte vara med på sångensemblen för min lärare då jag blivit sjuk :( Hon är rädd för att jag ska få stämbandsinflamation och det kan sitta i i minst 3 månader och då får jag inte sjunga på hela den tiden... Så ja, jag satte mig här, lirar lite gitarr och ska väl försöka låta bli att sjunga, en jävla utmaning kan jag lova ;o

I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
then you came and knocked me on my face
feels like I'm in a race but I already won first place

I never thought I'd fall for you as hard as I did
You got me thinking about our lifes our house and kids
Every morning I look at you and smile
cause boy you came around, and you knocked me down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0