snabbt morgoninlägg!

Hejhej, härligt att se er här igen!
Igår var jag som sagt med pappa hela eftermiddagen. Jättemysigt! Först gick vi ut och åt grekiskt så centralt och nära som på Götgatan, sedan åkte vi hem och var hemma i 30 min sen gick vi till söderbio och såg på Tarantinos film. Jävlar va bra den var, man bara njöt! Ska inte avslöja något för er som vill se den, men jag rekommenderar den starkt! Har aldrig sett en film som ändrat på historien, jättehäftigt faktiskt.

Nu ska jag sticka till skolan, skönt att sova hos pappa för då är det typ bara 15 min komunalt! (y) Jag börjar halv nio så jag ska fixa mig nu sen sticker jag klockan åtta hade jag tänkt. Jag skriver nog på lunchen om jag har tid. Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0