WooOoW

Dagen var helt underbar! Absolut ingenting att vara nervös för. Allt gick som en dans. Vi samlades, alla lärare presenterade sig, sen gick alla klasser åt sitt håll (tre klasser = teater, dans och musik) Väl i klassrummet satt vi i en stor ring och alla presenterade sig kort, sen så körde lärarna igång en låt och sa efteråt att vi skulle köra den allihopa. Så alla övade, sen körde vi, spelade in också, och det lät fan svinbra! (y) jag har kommit rätt alltså!

Klassen verkar fett skön. Roliga människor, ingen är lik den andra och de flesta är vrålsofta. Umgicks ju inte med alla men det var typ tre tjejer jag fick lite bättre kontakt med som heter Lovisa, Sunna och Natalie. Grabbarna var roliga, tjejerna var också roliga. Lärarna är grymma! fan, ni bryr er inte, men jag vill bara säga en sak till: har musik 7 gånger i veckan, asnice. Allt från körlektioner till ljudteknik och gehörs & musiklära (teori) Ser verkligen fram emot de här tre åren :D wiiiiie

nu ska ni sluta behöva läsa om min nya skola
Kan berätta att jag mår toppenfint, saknar Kenny dock...
vill ha i morgon, skola :F hahaha, shit va sjukt, jaja

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0