YO BROS!

Nu är jag hemma igen. Borta bra men hemma bäst! ellerhur?
Hade en jobbig natt. Kunde verkligen inte sova, jag skojar inte när jag säger att det var 30 grader i hennes rum, fyfaaaaan! Med ett jävla täcke och allt ;o jag trodde jag skulle dö. Låg vaken flera timmar, sen så vaknade jag halv 9 och kunde inte somna om. GISSA OM JAG ÄR TRÖTT?! hej sovaaaaaaaaa

Igår såg vi Män som hatar kvinnor. Första gången jag såg den, och helt seriöst, det där är den bästa svenska film som någonsin gjorts! Vilket jävla mästerverk. Grymt av Stieg Larsson, har inte läst boken men den måste vara grym ;o

nu ska jag äta!
ciao bella
(ja, för den filmen såg vi nämligen idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0