borta bra men hemma bäst

Heeejsan!
Nu är jag hemma... och ja, jag har varit det i nårga timmar också.
När jag kom hem la jag mig i sängen direkt och började läsa lite i bibeln, haha. Måste ha läst lukasevangeliet (som är 1/4 av nya testamentet -.-) innan jag åker upp till undersvik igen i maj... Så jag läser typ 4 sidor per dag så jag får det gjort. Ganska intressant faktiskt.

Efter det släckte jag ner rummet och drog ner rullgardinen och vilade för mitt huvud höll på att sprängas... Nu har jag ätit lite, kollat lite på tv och satte mig här. Håller på att lägga in bilderna från igårkväll på facebook :P

Skriver nog inte mer senare, ska lägga mig i sängen och se VS'fashionshow a lá 2009, haha! Hoppas att ni också gör det. Galet bra modevisning ;)

PUSS


Hanna igår på pizza hut :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU TOG DEN FULASTE....

2009-12-30 @ 23:23:10
Postat av: Anonym

BAJSFUL BILD.. det där är den fulaste ebbaaaaaa

2009-12-30 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0