inget hanna helleeer

Alltså, jag har blivit så sjuk att jag inte vågar lämna huset 1 cm! Har aldrig hostat såhär förut ;o Men jag ringde pappa, och han har skickat recept på hostmedicin till apoteket i huddinge som mamma ska hämta ut när hon slutat jobbet.

SITTER OCH CHATTAR MED LINE PÅ MSN! helt underbart. Jag har inte berättat det här men hon är i Indien, och ska stanna när några veckor. Det suger så himla mycket. Saknar henne :(

Nu ska jag gå och göra te eller ngt
fasen min hals :(

Hade hellre varit i Indien, och sluppit kylan <3
för att bara berätta något som ingen av er vet så var min pappa och bonusmamma i indien på smekmånad, och så gifte dom sig en gång till där nere! jättehäftig cermoni faktiskt, allting filmades och typ tusen bilder togs! asballt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0