inget norrtälje

Ska inte till Norrtälje i morgon. Har gått och blivit sjuk! it sucks. Känner mig taskig mot Theodor á la Isbjörn för vi skuelle luncha ihop! Men jag åker dit under mellandagarna i stället, så kan vi typ luncha dåååå. Har jag tur så kanske han inte jobbar då heller, så hinner man umgås lite mer också :D

I alla fall, i morgon så ska jag i stället åka hem till Hanna. Vi ska bara typ chilla, kanske se film och sånt mys. SÅNT MAN BLIR FRISK AV! pallar verkligen inte med att bli frisk nu mitt under lovet, bajsfan!

aja, de sista julklapparna blev köpta idag i alla fall :)
supernöjd med mina köp :G

Nu ska jag be theo om ursäkt, hihi!

hejsvej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0