jullista? :P

dagen innan dagen är lillajulafton! yes
snart ska vi äta mammas tomtegröt och skinka och öppna julklappar
ska bli supermys :D
vet att det är konstigt att man gör det dagen INNAN men så blire i år!

en lista bjuder jag på :D

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln: självklart
Gnälla: när det passar
Ha ångest: Skulle jag inte vilja påstå
Vilja dö: Nej förfan
Drömma mardrömmar: Typ en gång i halvåret
Drömma sexdrömmar: Händer liiite oftare :P
Ta droger: Nevaaah
Försöka vara annorlunda: jag är onormal som jag är
Klä dig i svart: varje dag
Röka: neje!
Ha sex: inte nu för tiden, haha
Ljuga: Ibland får man faktiskt dra till med en vit lögn
Lita på folk: inte nödvändigtvis mycket

VEM :
Saknar du: LINE, SARA OCH EMMA
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: morbror
Vill du slå: max nyman btm
Kysste dig sist: hehehe
Vill du kittla: ingen, haha!
Kramade du sist: morbror
Vill du prata med: mina storesystrar
Skrek du på sist: länge sen jag skrek ;o
Vill du vara som: vill inte tänka ut det ens
Sårade dig sist: hemligt
Vill du bli galet full med: well, ingen
Gjorde dig riktigt glad senast: line :D
Ringde dig senast: min fina emma
Är vackrast på jorden: måns bäst nyman :)

HAR DU :
För många vänner:
man kan inte få för mycket av det goda
Tvångstankar: mångamångamånga
Någon annan psykisk sjukdom: tvångstankar är ingen sjukdom :(
Färgat håret: fööööör många gånger
Några piercings: ingen alls
Egen dator: nope
Bra självförtroende: skiftar från dag till dag
Kysst någon: haha weeeelll.... ja
Haft sex: ja
Köpt kondomer: Haha nope
Tagit nakenbilder: nej förfan
Sagt jag älskar dig till någon idag: en enda...
Bjudit ut någon: nope
Varit kär: yesbox
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: jag stjäl varje dag
Lämnat landet: yesbox
Rymt hemifrån: Tanken har funnits
Tuttat eld på nått: hahaa... well...
Gjort något olagligt: har väl typ allaaaa?

HUR :
Går du:
fett kattigt jao
Svarar du i telefonen: mobil: a hallå? hemma: a det e ebba
Fördriver du tiden: läser, pluggar och sitter vid datorn tyyyyp
Mycket pengar har du: haha, typ 200 kanske :P
Tjänar du pengar: yes
Ofta bäddar du sängen: varje morgon
Ofta diskar du: diskmaskinen gör det jobbet
Ofta städar du: jaaadu, småplockar 2 gånger i veckan typ
Många stör du dig på: För många, riktig bitterfitta
Ofta träffar du din familj: olika

TROR DU :
Att du kommer bli:
sånglärare eller artist, will see
På gud: självklart
Att folk tycker om dig: dom älskar mig!
På ett liv efter detta: något finns ju i alla fall
Att fiskar kan tänka: vem bryr sig?

VÄLJ :
Katt eller hund:
Hund
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Sex eller kyssar: Sex (då får man ju kyssar)
Telefon eller internet: har ju internet i min mobil :D så phonen
Musik eller tystnad: musik, livet ut, alltid!
Bok eller film: bok
Leva eller dö: leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0