skit

Dagens citat framfördes av min syster Isis idag!
Jag berättade att jag ska till den lilla söta hålan Norrtälje i morgon, och hon kollar fundersamt på mig. Jag besvarar blicken genom att förklara att jag ska träffa en vän. Sedan säger hon, en mycket vacker mening enligt mig själv (då jag givetvis håller med) "Norrtälje - staden som Gud glömde"
Och jag menar, meningen i sig är ju en klassiker, men det där med Norrtälje passade så fint ihop med den. Det var som att dom hörde ihop eller något liknande.
Nej, haha, jag driver för det mesta såhär på annandagarna! (varje år)
eeeh... jamen förfan!
I morgon far jag till Norrtan, trevligt. Ska träffa Theodor (som planerat? hmm, den killen kan man inte lita på), Floppan(!) och Pontus. Blir en killig dag - höhöh.... insåg ni skämtet? nej förfan va tråkigt.
Nu ska jag ge mig av och läsa ut den underbara boken "när jag hör din röst" som jag fick igår... Okej, inte läsa ut, är bara på sida 250 typ, och den är på ca 500, men jag ska läsa meeeeer! den är grym. Läs Twilightböckerna folk, läs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0