SNOWBOARD

Jag bloggar inte så mycket längre vilket ni märker, både skönt och tråkigt.
Igårkväll sov jag hemma hos danshanna med milla och och julia (också danstjejer, hehe) Vi hade så hiiimla roligt, satt och snackade i sisådär 6-7 timmar om allt mellan himmel och jord, underbart!
Åkte hem till kajsa (minns ni henne? haha, teaterkajsa) vid 14-tiden idag och har varit här sedan dess. Hon, jag, hennes mamma och hennes syster har varit och handlat massa mat för någon timme sen, och snart blir det middag: tapas! lovely :D

Vill ni veta en helt underbar sak? klart ni vill!
Helgen eller tre helger efter jullovet ska jag och kajsa åka upp till norrland och ha en hel snowboardhelg! SÅ NIIICE! Hennes pappa bor ju i Sundsvall så vi bor där och åker hela helgen. Ska bli så galet roligt! Kajsa har precis som jag åkt bräda i flera år, så det blir nice att åka med någon som också är bra :D ÅÅÅÅH, längtar så mycket! De senaste två åren har jag bara åkt när vi åkt iväg med skolan till Romme, förut så åkte jag varannan helg i och med att pappa bodde där uppe! Aja, kommer ha en underbar helg hur som helst, och ni är så himla avundsjuka och det vet jag :F


Kajsa i backen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0