tillbaka, som vanligt!

Alltså det här suger ju! jag vill ju blogga men gör det inte bara för att jag sagt att jag inte ska. Känns ju hur värdelöst som helst, så jag ska sluta med det! JAG ÄR TILLBAKA!
Idag var en bra dag i skolan... Trots att jag slutade kvart i 12 men insåg det kvart i 1... Fast det gjorde mig egentligen inte så mycket, hade ju snöbollskrig under den tiden :D
Tog sällskap med Sebastian en bit hem, han bor ju i telefonplan och jag åkte till fruängen för att möta sara där och sen så åkte vi hem till mig.

Sov hos sara i natt btw, jättemysigt. Hon klippte mitt hår igår - igen. Det är FETT kort nu, alltså... verkligen kort. Täcker inte ens nacken hela vägen, hehehe. En bild kommer så småning om!
När vi kom hem till mig la vi oss i sängen typ på en gång och började kolla på Kill Bill 1... Sen efter det satte vi på 2an, har man kört a måste man köra b. Under den filmen kom mamma in med en kebabpizza och la i våra knän, vi typ dog! så jävla tjocka, hahaha.... MEN JAG SKA BÖRJA PÅ SPINNING SÅ DET GÖR INGET. ... hahaha

nejni, nu slutar jag för nu :)
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0