back in town! (med mycket att säga)

Hemma igen, betydligt mycket tidigare än vad jag trodde. Skönt! Jag kan berätta för er att mormor mår bra men har väldigt ont efter operationen, resten håller jag personligt och bland mina nära :)

Jag är väldigt trött, sov i bilen på väg hem. Jättemysigt att få träffa morfar och hans (sedan typ 25 år tillbaka) fru Gudrun. Ska ju till dom på sportlovet nästa vecka så det är ju inte så långt kvar tills dess. Då ska jag även hälsa på mormor på sjukhuset igen.

Nu ska jag gå upp till mitt rum, lägga mig på sängen, dra ner gardinen (jag har en sån där man hissar upp och ner), tända ljus och se på tv (läs: sova) Måste plugga matte lite senare också!

ÅÅÅÅH JUSTE, för er som inte vet men som ÄLSKAR Grey's Anatomy lika mycket som jag gör så går serien om på nytt, från säsong 1 kl 17.35 varje dag, så mysigt! Sen så börjar ju säsong 5 på onsdag.. fan... I MORGON!!!! Som jag har längtat! Finns ingen bättre serie (hmm.. kanske SATC)



Alla har vi våra favoritserier, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0