blandat!

angående det där med att jag ville ta sönder min dator så är det så att jag har tagit nya bilder och tänkte sätta in dom på datorn med det funkar inte. orkar inte rabbla upp problemet men det gick helt enekelt inte så jag fick lite smådamp..

I morgon är det nationella proven i svenska. A-delen. Jag är inte direkt nervös, vi har ju fått titta på själva häftet flera flera gånger och man vet ju ungefär vilken typ av frågor det är. Däremot är jag nervös inför torsdag så vi ska göra B-delen. Det skriftliga. 3 timmar på oss att skriva en text om ett ämne som har med nattliv att göra. Herregud, jag får ont i huvudet av tanken.

Ska snart gå upp på rummet och ringa Lina!
först snacka klart med Theodor. KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0