COLDPLAY!

(klicka)

När jag ändå är igång och skriver om mina gudar så kan jag ju berätta för er att dom ska uppträda i Sverige i augusti i år (det vet ni säkert också, förhoppningsvis!!!) men det finns bara biljetter för 1200 kr kvar. När biljetterna släpptes hade jag inte pengar till att köpa några och som ni förstår har jag lite beslutsångest. Ska jag köpa en biljett eller inte? Faktum är att jag hade tänkt köpa en biljett till mig och en till Sara och ge henne den i födelsedagspresent när hon fyller år i juli men det är lite för dyrt nu känner jag... Jag har alltid sagt att jag skulle betala nästan vad som helst för att få se dom uppträda bara en gång till (var på deras konsert den 17 september förra året med Line) men nu när det väl kommer till kritan så tvivlar jag! Vad hade ni gjort? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0