fortfarande hos maja

nu har jag precis duschat. Idag har jag och maja varit iväg till Sös och gjorde lite saker. Senare ska hon iväg och träffa Zimon som vi även var med tidigare idag och jag ska hem till en gammal god vän till mig vid namn Ellinore som jag inte träffat på säkert 2 år. Vi var bästa vänner ett tag i sjuan och umgicks jämt men sen tappade vi kontakten tråkigt nog, men nu ska vi som sagt ses igen. Sen ska hon fixa sig lite sen drar vi två in till stan, köper väl en kaffe och tar en promenad. Efter det ska jag möta maja och vi ska dra hem till mig och sova där :)


jag och maja på bussen på väg hem från Sös


blus (väldigt skrynklig.. men men) gina tricot 249 kr
svart linne under blusen som inte syns (majas)
vitt linne (majas)
tights (även dom majas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0