god morgon!

Vaknade för 40 min sen och har nu ätit lite frukost. Sitter fortfarande och äter lite vaniljyoghurt, det är så himla gott tycker jag! Jag sov i Måns säng i natt för ingen av mina bröder var hemma. Han har så jädra stor säng och gissa om det var skönt att få ligga på tvären?

Jag har inga speciella planer för dagen, ska försöka få tag på Lina! Vi skulle ta en fika +promenad idag och prata om en massa. Om jag inte får tag på henne så ska jag plugga hela dagen. SO SO SO! vi håller på att läsa religon, hindu-/busshismen. Jag älskar religon men jag har inte riktigt hängt med på lektionerna så vi får se hur provet går på fredag. Så ja, det blir en hel del plugg.

På tal om fredag! Då kommer ju Judith hit till Stockholm och ska sova hos mig en natt! Det ska bli så underbart härligt och kul. Judith bor i Arvika (Värmland) och därför kan vi typ aldrig ses, vilket är jättejobbigt. Men nu kommer hon ju hit i alla fall och vi ska ha världens bästa dygn tillsammans, utan tvekan.

Nejni, nu ska jag gå upp med disken till köket och sen ska jag lägga mig på sängen och läsa lite. Datorn är inte så underhållande vid den här tiden på dygnet. Puss och kram på er!


Här är Judith och hennes pojkvän David.
Bilden tog jag i september när jag var där! Otroligt mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0