GRATTIS PAPPA!

min pappa fyller 39 år idag! GRATTIS GRATTIS GRATTIS PAPPA!!
Och grattis på Emma Neuman och Anna Karlsson som också fyller år idag!

Sitter i skolan. Ska ha svenska nu, woho -.- Sen har jag No sen så slutar jag (ska egentligen ha håltimme nu, sen No sen svenska men jag har svenska nu i stället) När jag slutat ska jag åka hem till pappa, senare ikväll kommer hela familjen dit och vi ska äta middag och fira honom, ska bli så mysigt!

Jag måste berätta mer om i morgon! fast det hinner jag inte göra nu. Kan berätta lite i alla fall: mitt högra knä är blått och svullet och jag kan inte gå i trappor för det gör för jäv*a ont! jaja, mer får ni höra sen!

Puss och kram så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0