gymnasieval!

Sitter och fixar med mitt gymnasieval. Är riktigt nervös inför alla intagningsprov jag har framför mig. Hittills vet jag att det blir 9 stycken, säkert fler för jag kommer nog söka till fler än 6 skolor! (skrev 7 förut men jag har valt bort 1) Har övat som bara den på monologen jag ska framföra för teaterintagningarna och sitter och tänker som en dåre på vilken låt jag ska sjunga! VILKEN LÅT ÄR BÄST FÖR MIN SÅNGRÖST TILL GYMNASIEINTAGNINGAR? åååååh, får panik. Tack och lov har jag en underbar sånglärare på min skola som kommer hjälpa mig

I morgon ska jag stiga upp tidigt, ta en dusch och andas! Är nervös som satan inför nationella i morogon bitti. Precis som igår ska jag bara lyssna på Coldplay under tiden jag skriver provet för jag koncentrerar mig bäst till deras underbara musik! Här är mina två för tillfället favoritlåtar av dom.

Green eyes!



Death and all his friends



Death and all his friends är seg första halvan av låten, vilket jag älskar, sen blir det mer drag. Ge den en chans, den är riktigt underbar! (ni har säkert hört den förut dock men anyways!) För er som inte vet så är Coldplay mitt favoritband, jag älskar dom och dom gör verkligen otroligt bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0