hos Sara!

Jag fick med mig ett par jättesnygga jeans från Best of Brands idag. Tiger of Sweden är märket (som jag för övrigt tycker mycket om) och är rätt ljusa i färgen. Sitter nu hemma hos Sara, har precis sminkat mig. Tokfjollan själv håller på att byta om bakom mig. Vi ska bege oss om 50 min, hon ska träffa Matte och jag ska som sagt hem till Floppan. Ska bli trevligt trevligt.

Nu ska jag gå och kissa, för vet ni vad? min kissblåsa sprängs snart!!!!!
Ha en trevlig måndagseftermiddag och kväll så kanske vi hörs senare när jag är hos Mr F. Puss på er!


någon annan än jag som tycker att sara är snygg? tror det va :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skapligt ful bild men aaahHh. jeansen va snygga, speciellt färgen. jag ska sno dom :D

2009-02-23 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0