ingen judith kvar!

har inte blivit så mkt bloggande i helgen, sorry sorry!
Judith har nu åkt hem, riktigt jädra tråkigt ska jag berätta för er
har haft en sjukt underbar helg med mitt hjärtefjun, ni får lite bilder:







Hon åkte hem idag med ett tåg som gick 17.15 och sedan dess har jag inte gjort något speciellt. Bussen på väg hem var helt fuckad.. eller, snön gjorde så att den inte kunde åka någonvart -.- så vägen hem gick på 1 timme mer än vad den brukar, riktigt drygt. Men jag kom hem i alla fall...

I morgon ska jag möta mamma i centrum när hon har lunch för vi ska köpa jeans och balklänning till mig på Best of Brands. Hoppas det blir en lila klänning, om det finns någon lila som är snygg så är den min. Sen blir det ett par nya jeans för dom jag köpte i lördags vart det fel strl på. (jo jag testade dom och allt men när jag kom hem så märkte jag att jag hade köpt fel, orkar ej förklara hur, lång historia...) Så dom ska jag byta och sen så får jag köpa ett par till helt enkelt.

Skriver mer senare!
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0