nationella proven

Har gjort nationella proven den här morgonen, det skrev jag ju om igår. Det gick jättebra. Bortsett från att jag missade sista fråga och började i stället gå igenom provet, läsa allt jag skrivit osv i ca 10 min men sen så märker jag när det är 2min kvar på tiden ett det fanns en fråga kvar. Dessutom så skulle man skriva ett långt svar. Råskrev så mkt jag kunde och sen lämnade jag in provet när jag inte fick skriva mer. Hade en stor mintchoklad, coola och vatten med mig in i klassrummet, haha.

Snart så har jag lektion, ingen aning om vilket ämne dock. Får väl ta och titta upp det! Efter skolan vill jag vara med Sara så jag ska ta och höra av mig till henne. Annars får jag väl dra hem och plugga So, woho!

puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

jag vet ååh jag med typ :)

favoritflicknamn: Thea, nicole, eller typ ida elr elsa :) hihi

Pojk: Teo, albin, johannes typ :P

2009-02-03 @ 12:55:04
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0