skolaaaaananananaanana!

Sitter i skolan med Felix. Vi har drama/dans/sång (ja, allt samtidigt) om ca 30 min. Vi ska framföra akt 1 ur vår produktion för våra lärare, utan manus. Jag kan då alla mina repliker så det finns inget att oroa sig för för min del :D skönt skönt

Idag fyller mamma år så jag ska hem direkt efter skolan, äta god middag osv med familj, släkt och vänner. Ska bli så mysigt att det inte fiiiiiiinns :D Sen så ska jag försöka plugga lite so och matte också, vi får se hur det går. IKVÄLL BÖRJAR GREY'S IGEN! vilket jag skrev igårkväll... hahaha

HAHA, nu kommer Frida och snackar om att hon har en ja, en sån som vi tjejer har, och så snackar hon om onani och allt sånt... alltså hon är ju verkligen helt jävla sjuk i skallen men ja, vi älskar henne ändå. I alla fall jag (; Hur hon kom in på ämnet tänker jag dock inte avslöja! :)

Nu ska jag kila, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0