sluta tidigare!

Min lärare Linus kom nyss fram och sa att han ställer in våran mentortid! (Tiden då vi som är hans mentorselever har en "lektion" med honom då vi diskuterar och sådant kul) Jag blev jätteglad för jag är ganska trött, och förlåt Sara men jag orkar inte vara idag. Vill bara åka hem och lägga mig på sängen, ta en kopp kaffe och plugga matte. (och lite So, om jag orkar)

Jag brukar egentligen sluta halv 5 på tisdagar, men idag så slutade jag fem i halv 3. Ni förstår nog hur skönt det är :) Har aldrig slutat såhär tidigt i nian förut i och med att vi bara har sena dagar, WOHO :D

Nej nu ska jag kila och dra mig hemåt. kramar i massor :)

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

hihi okej ja men va kul :D ja fast blir de en kille och tjej kommer de nog inte bli theo och thea för mig iaf hihi :P Men thea ska nog min tjej heta i första hand ;D

2009-02-03 @ 14:54:58
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: sara

vi hade inte bestämt idag. inte imorgon heller. på fredag bestämmer jag :D:D eller lördag om du bangar.

poss

2009-02-04 @ 16:39:35
Postat av: Jennifer

och i morgon(tors) slutar vi vid tolv, myyyyysssssiiiiiigt va?! :)

pusspårej!

2009-02-04 @ 17:46:14
URL: http://raiinbowstar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0