vad händer med bloggen? usch på mig!

Jag vet inte varför jag inte skriver. Har inte haft lust de senaste dagarna helt enkelt! ILLA ILLA!!!! jaja, I'm back efter att bloggen samlat lite damm...

Jag har nog inte så mycket att säga egentligen. Jag är jätteglad för om prick en vecka så kommer Judith hit till Stockholm och ska vara här hos mig. (Judith - för er som inte vet - är min konfirmationskompis och en väldigt väldigt nära vän till mig som bor i Arvika, Värmland!) Vi har en hel del att göra under tiden hon är här, fullspäckat schema kan jag lova er!

Jag har precis ställt upp i en liten tävling där man kan vinna Mtv-kläder (läs kenzas blogg!) i hopp om att jag ska vinna... Haha, stor chans? Jaja, jag får väl hoppas på det bästa, som alltid! :)

I morgon på (den väldigt mycket överskattade) kärleksdagen så har jag faktiskt lite planer. Jag ska först storstäda rummet (för att göra mamma - och mig - glad!), sedan ska jag träffa Lina om jag har tid. Jag ska även träffa min älskade bigsis Mathilda. Vi ska gå på bio på kvällen och se "I taket lyser stjärnorna" och det ska bli så mysigt så (skönt att någon delar med sig av lite kärlek på den här dagen i alla fall!)

Nu ska jag lämna datorn, gå upp till vardagsrummet och lägga mig i våran stora soffa bredvid mamma och mysa lite! Hoppas ni har haft en fin dag och att ni inte slutar läsa min blogg bara för att den vilat några dagar ;)

Puss på er älskade sötnosar


Lina och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0