090125 - 21:55

Det blir ett litet kvällsinlägg trots allt. Har nu hunnit äta, ligga i soffan och tagit det lugnt och pratat med pontus och sara i telefon. En riktigt skön kväll, jag som trodde att det skulle bli ett helvete att komma hit till pappa och vara här i några dagar. Men allt har löst sig nu, underbart! I morgon börjar jag kvart över nio, ska möta Frida i Luma kl fem i nio (jag tar ju båten från södermalm till sjöstaden och hon kommer med tvärbanan) Min första lektion är No, inte direkt mitt favoritämne om man säger så, men man kan inte skita i lektionen för det.

ni ska få två bilder från när jag var en liten liten flicka! :D

det här var när jag gick i tvåan. Julanda, Sanna, Andreea, jag och Felicia!


Här är jag (obs mina hemska glasögon!) och Petter, titta så söt han var
Han är fortfarande sådär sjukt ruggigt söt, 9 år tror jag att han är nu :)
jag själv var nog runt 8 år här tror jag, haha :D

Kommentarer
Postat av: j

neeeej men guuud :D

2009-01-27 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0