ååååh!

Nu är jag så hungrig att jag snart svälter ihjäl! måste ha MAAAAAAAAAAAAAAAT!!!

I morgon ska jag träffa Line i stan, hon kom hem från Thailand i fredags, varit borta i en månad. Ska bli jättehärligt att träffa henne igen. Vi ska shoppa (eller - hon ska) och sen drar vi hem till henne efter det! Har inte varit där sen i somras i och med att vi tappat kontakten rejält. Från bästa vänner till kompisar som snackar lite då och då i skolan. Saknar henne väldigt mycket faktiskt! Ni får lite bilder på oss :)



bild 1: jag och line, lite posing i hennes vardagrum
bild 2: webcam-skoj, hahaha "hardcore" minns du? :D
bild 3: vi gick på långpromenad i solna, asmysigt!
bild 4: posing i vardagsrummet igen, hon råtta, jag apa... höhö



Kommentarer
Postat av: Line

asnajs att va hemma igen, och varför inte inviga vintersverige med ebba nyman och shopping? precis, finns ingen bra anledning till att inte göra det.. heh puss

2009-01-10 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0