allt möjligt

Filmen vi såg var helt jävla vidrigt, mest tortyr och sånt, men den var ändå verklig. Inte som Saw eller så, utan ja, mer verklig. Aja, jag kommer aldrig se den igen i alla fall... började nästan grina 5 gånger under bion och så gömde jag mitt ansikte ner i Luddes arm stup i kvarten. (han gömde sig till och med bakom sina händer... hahahahaha) När jag kom hem så var klockan runt kvart i 12, jag la mig på sängen, smsade med Pontus och lyssnade på musik. Detta höll jag på med i 3½ timme, sen så slocknade jag. Fast jag målade tånaglarna också, och läste lite ur min bok osvosv... (fuck you pontus, du har fått mig att säga osvosv)

Nu ska jag gå upp och städa på mitt rum, så det blir hyffsat städat
någon som vill hitta på något idag? Slå en pling på luren bara :)
puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0