BIO!

Ikväll ska jag gå på biooooo! :D Först var det planerat att jag, pappa, Max och Måns skulle gå. Men Max hade planerat att gå med en massa andra kompisar, och Måns "pallar verkligen inte ikväll".. Så jag och pappa bestämde att gå ensamma, men så blir det inte heller. Utan jag och pappa ska gå med Max och hans kompisar, dom bjöd med oss. Så himla gulliga. Tror det är en massa rugbykillar från Max lag, fast jag vet inte. Lotta ska nog med också (Max flickvän) Men anyway, kul ska det bli. Vi ska se "Eden lake" en skräckfilm som har premiär ikväll... jag kommer typ dö inne i biografen :|

Här får ni en bild så kanske ni har ett hum om vilken film det är!
Själv har jag faktiskt inte en aning, men det spelar ingen roll.. haha


Vad ska ni hitta på ikväll då? :) kommentera och berätta :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0