bloggkris!

förlåt, har inte bloggat ett dugg idag! dåligt dåligt dåligt
jag har helt enkelt inte haft tid. Tränade i morse, drog till um med Lina efter, skola, Sara och ja, fortfarande Sara men nu har jag tillgång till dator. Har haft en jättemysig dag/kväll med Sara hittills, har fotat lite också (bilder kommer väl någon dag framföver, haha) Vi har badat, det var jätteskönt. Och pratat pratat pratat, om allt och inget.

Just nu är jag sjukt trött och vill bara sova, så ja, sängen "HERE I COME!!!"
har ni haft en skön dag? Vad händer i helgen för er människor?
Jag längtar till nästa helg, ska vara hos Pontus hela hela helgen. Plus att Sara är med på fredagen också och så ska jag, Sara, Pontus och hans bästa vän Filip sova hos Filip. Så mysigt så mysigt. (jag har inte berättat om Pontus för er läsare, men det kommer, jag lovar) Nu slutar jag skriva, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0