dagen!

jag skolade idag, dumt gjort jag vet... men aja, bara en dag (jag lovar frida)
drog till lina, vi simmade, sen sola, sen såg vi skräckfilm. Resten av dagen vet jag inte om jag kan ta upp innan jag pratar med F. Är hemma nu, borde skriva lite på uppsatsen men jag måste sova, är så grymt trött efter dagens upplevelser. Får plugga i morgon när jag kommit hem från söta Mathilda i stället :) Ser fram emot morgondagen väldigt mycket
ÅÅÅÅH, fick precis en bamsekram av min bror Måns. jag älskar kramar, speciellt hans. Han är liksom perfekt att krama, förutom att jag står på tå, haha.

Nu måste jag gå upp för mormor vill prata med mig -.-
Hoppas som vanligt att ni haft en fin dag!
PUSS


älskade storebror och Mr Felix arm :)

Kommentarer
Postat av: Katja Johansson

hej kolla gärna in min blogg katja.blogg.se du kommer älska den!

2009-01-14 @ 18:32:36
URL: http://katja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0