dålig bloggerska!

Jag har inte bloggat så mkt det senaste dygnet, ni får ursäkta mig. Jag har varit upptagen med helt andra grejer! Var i väg till en man (ja, egentligen kille, men han får kallas man) vid namn Micke med lite andra människor. Det var väl en ganska så händelserik kväll/natt om man säger så. Sov 1.5 timme och nu håller jag fan på att somna.

Drog hem till Lina i dag när vi vaknat och ja, chillat lite hos Micke, och var hos henne i några timmar. Tessan kom dit, har inte träffat henne på riktigt länge så jag blev asglad! :D

Nu ska jag typ sova snart, annars dör jag!
I morgon fyller Linda.H år, jag och Lina ska nog iväg med en massa andra och fira henne. Ska bli kul. Om inte så drar jag till Norrtälje och träffar Pontus, lika roligt det!

Kommer lite bilder i nästa inlägg :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0