dålig rubrikfantasi!

Jag har damsugit hela övervåningen och städat mitt rum. Känner mig riktigt duktig. Sen så har jag ätit middag, sovit på sängen i 2 timmar (jag tog en "paus" från städandet, haha) och suttit vid datorn i en timme nu, lite nördigt kanske men skönt att få slippa tänka på något speciellt.

Mamma och min låtsasfarsa Hasse kommer hem om 4 dagar. Jag längtar jättemycket, saknar mamma så det gör alldeles ont inuti mig. Jag kanske skrev att hon ringde hem för 2 dagar sen? Jag satt bara och asbölade när hon pratade, vart så ledsen för att hon inte var hemma, och samtidigt så glad över att får höra hennes röst. Men nu är det bara 4 dagar kvar! ååh så skönt att dom kommer hem

Ikväll ska jag bara mysa med mormor i och med att det är sista kvällen hon är här. Vi ska baka äppelpaj och titta på tv tillsammans. Ska bli trevligt!

Ha en fortsatt trevlig lördag älskade läsare! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0