engelska!

Har precis haft engelska, det var en väldigt roande lektion. Nu har vi slutat, jag sitter och pratar med Felix. Nu kom Louise och bytte plats med honom och säger "Ebba, åååh min lilla Ebba" haha, hon är söt :)

Jag vill att tiden ska rinna iväg och bli runt 6 för då är jag med Pontus! så ja, rinn tiden, RINN! Och så vill jag vara med Sara också, så den kan rinna ännu mer så det blir lördagkväll och jag liggar i Saras säng :D haha!

Nej nu ska jag kolla alla bloggar jag läser, sen ha So-lektion och ha porrsnack med Maja, hahahah. skämt åsido! Ha en fortsatt trevlig fredag, jag tror inte jag kan skriva först i morgon! :/

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nice!

2009-01-30 @ 14:29:35
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Louise

Åhhhh, Ebba!! Fin blogg! :D Fortsätt så...

2009-01-31 @ 15:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0