goder morgon!

Vaknade 9 av att mormor väckte mig, jag somnade om och så väckte hon mih 10 igen och sa att jag måste gå upp till skolan. Hon visste inte att jag inte ska dit så jag gick upp, åt frukost osv och ska snart åka hem till Lina (kan inte berätta för mormor att jag skippar skolan idag för hon kommer bli så sur) bussen går 11:39 och nu är hon 11:23 :)

Jag och Lina ska dra till Forsgrenskahallen och simma, sen ska vi gå och sola, och senare när jag kommit hem ska jag nog ut och jogga också om jag orkar. Jag och Lina ska börja simma minst 2 gånger i veckan nu för vi tycker att vi ska komma i lite bättre form :D Simma är ju bra för min skada också, det gör att den läker snabbare! (För er som inte vet så har jag benhinneinflamation och har haft det i 1 år och 4 månader nu, lite från och till)

Hoppas ni kommer ha en bra dag, jag skriver ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0