hallojsan!

skolan var helt okej idag, sjukt trött idag. gick och la mig tidigt igår men så ringde pontus vid halv 11 så snackade vi ganska så länge så jag somnade rätt sent ändå. aja, vi gjorde en ny dans på dansen i alla fall, det gick bra :) vi slutade tidigare, jag var med Lina, Greta och Frida ett tag efter skolan sen drog jag hem. Gick direkt ner hit till källaren där Måns då satt vid datorn och har pratat med honom om allt och inget ett tag nu. Han sitter fortf bredvid och snackar :) riktigt skönt och mysigt faktiskt. Middag om typ 2 minuter, jag är vrålhungrig så ja, det kommer sitta finfint!

Skriver nog senare, ska plugga matte och spanska efter maten.
puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0