hatar min dator!

Min dator hemma är helt fuckad, internet är helt cp för det är ngt med ngn kabel. hahahaha, sitter i skolan. min spanskalärare kom ut nu och ba: Ebba, vi började för fem min sen...? jag typ: ojsan, jag ska bara logga ut (SAAAAJK!!!!)
Hatar verkligen spanska, hatar språk i överhuvudtaget (inte engelska dock) Jag suger ju på skiten, fattar inte ett piss. Aja, efter spanskan har jag lunch, och sen teater resten av dagen. I och med att jag har en huvudroll i Fame så ska jag kunna alla mina repliker i akt 1 och ha ett hum om mina repliker i akt 2, det har jag dock inte. Ska sitta och läsa igenom manuset om och om igen under lunchen, hehehehe!

Snart måste jag nog gå in till spanskan, mamma blir så sur över att jag skiter i den hela tiden (men vafan, jag ska inte fortsätta plugga språk i gymnasiet så vad spelar det för roll egentligen? gaaash:@)

Skriver när jag kommer hem sen, om datorn funkar då -.-
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0