hatar rubrikskiten!

Jag har försökt plugga, men det går inte. Jag fattar verkligen ingenting av det vi håller på med just nu, ränta och procent och sånt, hatar det. Jag har aldrig haft svårt för matte, faktum är att jag alltid tyckt om det, tills jag gick i åttan. Då började jag tappa allt, började må dåligt och sket i skolan under ett tag och då försvann all min mattekunskap eller något sånt för efter det har jag aldrig fattat någonting alls. Måste verkligen be min mattelärare Johan om typ en privatlektion, om han så kräver pengar så ska han bannemig få det! Nu ska jag försöka läsa igenom allt igen, se om jag fattar något, om det inte går så ger jag upp för ikväll.

have a nice night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0