home sweet home

Har varit hemma ett tag nu, ätit lite och druckit ett glas mjölk (för er som inte vet detta sen tidigare så är mjölk bland det godaste jag vet, verkligen älskar det. Detta har jag genemsamt med Filip och August, hehehehehe) och suttit här vid datorn. Måns står och skalar potatis bakom mig (jag sitter med bärbara i köket) och jag har precis läst klart alla bloggar som jag läser dagliglen. Nu kom min halvbror Alex hem också.

Jag mår illa som en gorilla, nej det där var en överdrift, men jag mår inte så bra. Jag har ont i magen och har haft det i typ 3 dagar nu utan att veta varför. Jaja, det går nog över med tiden.

Nu hade jag tänkt röra mig till rummet och plugga lite spanska. Får se hur det blir med det, man kan ju alltid hoppas på att jag lyckas! Måns kanske vill hjälpa, pappa står nämligen i duschen.

vi hörs senare, byebye sockerstrålar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0