ingen rubrik

Frida har kommit hit nu, Lina och hon ska basta. jag har ingen lust, känner mig ganska nere faktiskt. inte ledsen eller så, men alltså, jag vill bara vara ifred. Lotta, max flickvän, är hemma hos oss. Jag blir glad av det :) Hon är så otroligt snäll och gullig mot mig, det är jätteskönt! Frida och Lina tror att jag är sur eller så, lite jobbigt. Efter att dom bastat ska vi laga god mat, mysa lite och sånt. Sen kommer väl folket in i huset lite senare, trevligt trevligt!

Nu ska jag gå upp och kolla på Matrix 3, vilket jag gjorde tidigare idag med Lina men vi pausade för att åka in och möta Frida i Huddinge. Ska kolla om Lotta vill skolla med mig :) Hon sitter i vardagsrummet med Måns och kollar på hockey, haha.

Hoppas ni får en trevlig kväll, PUSS!


jag saknar emma, jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0