matteprovet!

Sådär, då var dagens höjdpunkt avklarad, haha...
G-delen flöt på, typ 1 tal jag fick problem med (jag har jättesvårt för matte för er som inte vet och hatar prov. jag presterar alltid dåligare på prov än på muntligt!)
sen gjorde jag faktiskt två VG/MVG-tal, fast jag får säkert fel på båda. I alla fall på den andra, hahah, bara chansade rent av bara för skojs skull. Vi får väl se hur det blir med resultatet sen :) G får jag väl i alla fall, och jag satsar inte direkt på något annat.

Nästa lektion är musik, vi håller på att skriva egna låtar, på svenska. Det är faktiskt skitsvårt, jag kan inte skriva på svenska. Det är inte samma sak, mycket fulare, haha :) Ska nog be Pontus hjälpa mig lite faktiskt (a)
Efter musiken har jag svenska, sen slutar jag (15.35) och då måste jag åka direkt hem för mamma ville prata om en massa så jag kan inte träffa Sara vilket vi bestämt :( Saknar henne

Hoppas ni får en fin dag, skriver när jag kommer hem från skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0