PLUGG!!!!!

Usch, jag bytte från vattenkraft till vindkraft nyss, för jag fattade inget av vattenkraften så jag fick börja om helt från början med min uppsats. Aja, det går ju framåt i alla fall, måste fortsätta! sjuuuuuuuuukt tråkigt bara -.-

Egentligen skulle jag ju till Norrtälje och vara med Pontus i morgon, men han har inte hört av sig på typ 2 dagar, så hörde han av sig idag och sa att han verkligen vill att jag ska komma i morgon, så jag vet inte vad jag ska göra. Jag har ju andra planer? Får se hur jag gör!
I morgon bitti ska jag i alla fall upp tidigt, åka in till Söder och gymma med Lina och Greta. Ska bli kul :) Jag och Lina börjar komma igång, Greta joinar oss. Sen är det bara Frida som saknas ;)

Nu måste jag fortsätta plugga, har bara skrivit ETT HALVT A4'a men ska skriva minst 2 (och högst 5)... shit det här går inte så bra trots allt.. Skriver kanske senare!

Kommentarer
Postat av: VANESSA

Sv; tro det eller ej, men den kommer faktiskr också från H&M ;)

2009-01-15 @ 21:54:06
URL: http://vcasarotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0