Pontyyys och Sarääää

Sådär, nu har jag kommit hem till Sara. Det var mysigt hemma hos Pontus. Vi såg på Let's dance med hela hans familj och efter det såg vi Mumien 3. Sen gick vi ner till hans rum, la oss i hans soffa och började kolla på Star Wars. Det var tråkigt så vi gick och la oss. Somnade väl runt halv 4, eller var det halv 3? hmm whatever

Det var egentligen meningen att jag skulle komma till Sara runt halv 5 för det var vad jag sa till henne men jag överraskade henne och kom hit kvart i 1 i stället. Hon blev glad, jag med :D Världens bästa Sara helt klart! Vi ska köpa onyttig skräpmat nere på grillen senare och mumsa i oss godbitarna. Jag kommer sova här ikväll som vanligt (en sak jag inte skrivit i bloggen är att jag typ i stort sett bor här. Det är mitt andra hem helt enkelt, och jag är här nästan alltid)

Nejni, nu ska jag kolla in facebook och bdb, sen skojsa ihop en piercing om jag vågar! Berättar mer senare, jag lovar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0