sjukling!

Jag har huvudvärk, hosta och har blivit rejält förkyld. Inte direkt kul må jag säga. Pga detta är jag inte i skolan idag, och inte i morgon heller. Men trots detta ska jag träffa Lina idag (som även hon är väldigt sjuk, dumt va?) Hon kommer hit till Huddinge, vi ska shoppa lite sen så drar vi hem till mig, lagar god mat, bastar och bara tar det lugnt. Hon sover här i natt, och i morgon med. I morgon ska även Frida sova här, very cosy :D



Nu ska jag upp till köket, dricka hostmedicin (som jag ÄLSKAR, det är verkligen gott :D:D) och sedan ta en dusch. Ringa Lina, möte henne osv osv.

Skriver senare, PUSS!


tänk om den här killen kunde ligga hemma och pyssla
om en när man mådde dåligt? I sånt fall skulle jag vara sjuk året runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0