skolan... igen

det blev inget tecknet, boooooooring. Jag vill inte vara här. Tjaffsade med Frida om min pappa nyss, låter cp jag vet men ja, usch jag orkar inte. Sitter och lyssnar på Angerfist (hardstyle) på högsta volym med ipoden. Jätteskönt faktiskt. Jag vill ha helg, orkar inte med skolan.. bläääää!

Så vill jag hem, ligga i sängen. Jag måste plugga spanska, ska fan ta och göra det nu under håltimman. Pappa pratar ju nästan flytande spanska så jag ska plugga med honom när jag kommit hem också. Lovade min lärare att göra mitt bästa men att jag inte måste anstränga mig för att få bättre betyg. (jag håller självklart med i och med att jag vet att jag inte kan höja mig, men dock sänka mig och få ett IG, vilket inte spelar ngn roll för jag ska inte gå b-språk i gymnasiet)

Skriver när jag är hemma. ciaaaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0