snabbis :)

Det får bli ett snabbt inlägg, har svenska om typ 5 min :) Hade nyss musik, skitkul vare. Vi håller på att skriva egna låtar och dom måste vara på svenska (det suger dock! att dom måste vara på svenska alltså) och jag har skrivit klart typ hela låten, fast jag har ingen melodi än och inga akord eller sånt, så det får jag fixa nästa lektion. Har typ 7 veckor på mig eller något sånt så det är väl inget större problem.

Efter skolan ska jag åka direkt hem och plugga, måste bli klar med min uppsats i No'n idag, annars måste jag vara hemma i morgon och göra den men det vill jag verkligen inte. I morgon ska jag fan vara med Greta, Lina och Frida, sen träffa Sara på kvällen (första gången på typ 2 veckor, i och med att vi har tagit en "paus") Så ja, det blir något sjukt mycket plugg för mig ikväll. Ni får önska mig lycka till även fast ni suger på att kommentera :)

Nu måste jag dra till svenskalektionen
PUSS!


Kommentarer
Postat av: line

lycka till :D

2009-01-15 @ 16:54:10
URL: http://barabullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0