sömnbehov!

Middagen blev riktigt god faktiskt och nu är jag hur mätt som helst. Har legat på sängen och vilat ett tag också och ska gräva mig ner i matteboken snart om jag orkar det. Är helt sjukt trött. Jag har varit trött hela januari, knappt sovit om nätterna och stigit upp tidigt, så även på helgerna.

ÅÅÅÅH, sitter och lyssnar på musik på iTunes och nu så börjar "No one" av Alicia K. spelas, älskar verkligen den här låten och den väcker så många minnen. Visst blir man alltid lite glad och varm inuti när det helt plötsligt kommer en låt som betyder mycket för en? Jag tycker det är jättehärligt! Fast ni ska få veta en liten töntig sak om mig: När jag sitter på tuben, bussen, pendeln osv, så klarar jag inte av att lyssna på "gamla" låtar (som tex "No one") för jag får för mig att folk tycker att jag är konstig som lyssnar på musik som man lyssnade på för 1 år sen liksom (nu kanske ni undrar hur dom ska veta vad jag lyssnar på men jag har tinitus och dålig hörsel, vilket gör att jag alltid spelar på högsta volym.. jag vet att detta försämrar hörseln ännnu mer men ja, jag vill faktiskt höra vad jag lyssnar på!)

Nu blev det kanske lite långt här!
Vill bara skriva en sak till: I MORGON KOMMER MAMMA HEM! jag längtar jättemycket faktiskt. Ska bli skönt att få höra hennes röst och krama om henne igen när man inte gjort det på 3 veckor. Jag kommer börja grina lite tror jag, för att jag blir så glad över att hon äntligen är hemma. Men innan hon kommer hem har jag skola, estetdag på onsdagar! (dvs att jag har sång och dans, och ibland teater) Drar hem direkt efter skolan och städar rummet igen, ska byta lakan också för det är så skönt att sova i nytvättade lakan, eller hur? :)

ojoj, nu ska jag sluta skriva! Skriver kanske senare, eller så somnar jag direkt efter att jag pluggat! Aja, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0