Stuga

Det blev inget bloggande igårkväll för jag satte mig aldrig vid datorn. Pratade länge med mamma och Hasse om deras resa och om massa annat.

Vi har stuga i skolan just nu (dvs lektion där man har eget arbete och ibland har vi klassråd) och jag har inget att göra. Sitter och pluggar lite So (hinduism, ÄLSKAR religion) och småsnackar med Maja och Cissi. Sitter här lite smått nervös för att min lärare Linus ska komma och se att jag sitter och bloggar i stället för att plugga för då får jag frånvaro från lektionen, haha.

Efter skolan åker jag direkt till Norrtälje hem till Pontus (Det är skitjobbigt att vi bor 2 timmar ifrån varandra, vilket ni kanske redan fattat). Jag längtar som en galning efter honom. Två veckor sen vi sågs, blääää! och på det så kan jag bara sova där EN natt, inte hela helgen som det var planerat! Gissa om jag blev ledsen igår när jag fick reda på det? :O Jaja, ett dygn är bättre än inget dygn :) på lördag ska jag i alla fall sova hos Sara, så då får jag vara med mina två favoritpersoner, så helgen kanske inte kan bli bättre än det i alla fall?

Nu måste jag plugga, annars skär Linus halsen av mig!
puss på er. Skriver senare idag!


 


Kommentarer
Postat av: sara

ledsen över det där med pontus, men.. DU SKA JU KOMMA HIT :D:D::D:D;:fasbdgksghadsjd



miss u like hell fifan!

2009-01-30 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0