Till min Mathilda!

Jag älskar att sprida kärlek, framför allt till människor jag bryr mig mycket om och som sprider kärlek tillbaka till mig. En sådan människa är Mathilda. Hon är verkligen som en riktigt syster för mig. Jag lärde känna henne via min bror, som var tillsammans med henne för ca 1 år sen. Vi blev tajta redan då och tro mig, min bror störde sig väldigt mycket på detta. (men Måns, det lär inte hända igen, nu har jag ju Mathilda) Efter att dom gjort slut så fortsatte vi att umgås, vilket jag idag är väldigt glad över! Men sedan september så har inte jag och Mathilda haft någon kontakt alls först till några veckor sedan då jag var tvungen att höra av mig till henne för att jag saknade henne så mkt, och tänkte på henne varje dag. Även det här är jag väldigt glad över för nu börjar vi hitta tillbaka till varandra igen. Det jag vill komma fram till Mathilda är att du, min syster, min pelare och en otroligt underbar glädjespridare, är en människa som jag älskar av hela mitt hjärta! Tack för att du finns här för mig, kan inte tacka dig nog!



Kommentarer
Postat av: mathilda

älskar dig gumman

2009-01-12 @ 22:35:54
Postat av: mathilda tha man

wot! vem fan är "mathilda" :P

älskar dig också snuttegroda!.. och lillasyster såklart ;)(h)

2009-01-13 @ 07:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0