28 juli = TRÄFFA SARA!

HEEEEEEEEEEEJ :D:D:D:D:D
Idag är jag gladare än på riktigt länge, för idag ska jag möta Sara! Idag ska jag få träffa mitt hjärta igen :) Helt underbart! Hon är i Sthlm halv 4, så jag håller på att fixa mig just nu. Har precis strykt skjortan jag hade igår, ska ha den idag igen hade jag tänkt, fast idag har jag svarta tights till. Åååååh jag längtar så efter henne, är helt överlycklig, hon kommer ÄNTLIGEN HEM!

Snackade med Judith och Andreas i telefon halva natten, eller, med Judith och han samtidigt från typ 2-3, sen med bara Andreas från 3-4, eller något sånt, så gick jag upp halv 12, är lite småtrött sådär :P Men det får man leva med, right?

Jonuni, nu ska jag gå och fortsätta fixa mig!
Vi hörs kaaanske senare, får se om jag bloggar hos Sara

PUSS OCH KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0